• Ukrainian
  • English
  • Russian

ФІРМОВИЙ СТИЛЬ: НЕЙМІНГ, ЛОГОТИП, БРЕНДБУК

 

    Фірмовий стиль - один з найважливіших інструментів маркетингу і реклами будь-якої сучасної компанії, що суміщає в собі цілий комплекс графічних і візуальних елементів, покликаних підкреслити її індивідуальність. Професійно розроблений корпоративний стиль виділяє фірму серед конкурентів, добре запам'ятовується і підсвідомо викликає у споживачів довіру до вашого продукту. 

 

 

 

 

 

Фірмовий стиль - ідеальний маркетинговий інструмент, який гарантує: 

 

• Підвищення впізнаваності і запам'ятовуваності вашої торгової марки; 

• Створення привабливого іміджу; 

• Збільшення конкурентоспроможності; 

• Створення довірчих відносин з клієнтами;

• Зростання обсягів продажів. 

 

  Створення фірмового стилю включає в себе: 

 

1. Неймінг - розробку назви для компанії, торгової марки (бренду) компанії, доменного імені для сайту компанії. 

 

2. Логотип - це основний візуальний елемент фірмового стилю, атрибут, що символізує Вашу компанію, який робить її впізнаваною. 

 

3. Фірмовий слоган. Слоган може створюватися не тільки як фраза, передавальна в яскравій і образній формі основну ідею конкретної рекламної кампанії, але і як постійно використовуваний, оригінальний девіз компанії. 

 

4. Шрифти і колірна гама. Підбір потрібних шрифтів для фірмової документації та рекламної продукції, вибір загальної колірної гами. 

 

5. Брендбук - спеціальне видання для співробітників компанії, що містить опис бренду, ідеологію його просування, а також правила оформлення продукції, яка використовується для просування. 

 

  Всі елементи фірмового стилю утворюють єдине ціле - щось спільне для всіх атрибутів, така собі візуальна ознака, за якою вас будуть впізнавати. 

 

  Консалтингова компанія «Майстерня бізнесу» створює впізнаваний фірмовий стиль грунтуючись на великому досвіді і знаннях в маркетингу, рекламі і творчості. Ми індивідуально підходимо до вирішення поставлених задач і створюємо унікальний продукт, що привертає увагу до себе своєю оригінальністю і викликає довіру до Вашої компанії.