• 093-842-82-89
  • 067-810-74-55
  • maysternya.bis@gmail.com
  • Ukrainian
  • English
  • Russian

ТРЕНІНГ «ХОЛОДНІ ДЗВІНКИ»

 

Холодні дзвінки - це дзвінки, мета яких привернути клієнтів з числа тих, з ким ви раніше ніколи не контактували. Пробитися через численні бар'єри, які створюються в офісі діючої комерційної організації для відсікання небажаних співрозмовників, дійсно нелегко. Однак менеджер з продажів, який володіє технікою холодних дзвінків, ніколи не залишиться без роботи.

 

Метод тренінга: спільна робота учасників групи і тренера за схемою:

Блок теорії від тренера – Отримання  завдання від тренера та його виконання – Обговорення групами виконаних гавань – Коментарі тренера.

 

Тривалість: 5 години.

 

Зміст тренінгу:

Блок 1. П'ять правил холодних дзвінків. 

Блок 2. Даремних дзвінків не буває. 

Блок 3. Про те, що робити, якщо менеджер вже обдзвонив всіх своїх потенційних клієнтів? 

Блок 4. Що ж повинен зробити професійний менеджер з продажу, зіткнувшись з відмовою потенційного клієнта. 

Блок 5. Про те, як підвищити ефективність дзвінків і «зачепити» великого клієнта. 

Блок 6. Про те, як зацікавити клієнта по телефону і призначити з ним зустріч. 

Блок 7. Про те, як дзвонити клієнтові, після того як він Вам відмовив і не виглядати при цьому настирливим. 

Блок 8. Про те, що насправді ховається під запереченнями клієнта, і як з ними впоратися. 

Блок 9. Холодні дзвінки - шість додаткових порад. 

Блок 10. Механіка холодного дзвінка. 

Блок 11. Чотири етапи процесу продажів. 

Блок 12. Принципи успішного продажу. 

Блок 13. Телефонні розмови. Правила телефонного етикету?