• 093-842-82-89
  • 067-810-74-55
  • maysternya.bis@gmail.com
  • Ukrainian
  • English
  • Russian

МОНІТОРИНГ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ

 


    Моніторинг ЗМІ - відстеження повідомлень ЗМІ, відповідних заданій тематиці. 

 

  Моніторинг ЗМІ використовується для вивчення ефективності PR-і рекламних кампаній, складання формованого ЗМІ «портрета» організації чи персоналії, оцінки суспільного резонансу тієї або іншої дії, відстеження дій інших компаній або індивідуумів.

 

 

  

Основні напрямки моніторингу :

• Моніторинг та аналітика медійного поля традиційних ЗМІ

• Моніторинг соціальних мереж і блогосфери

 

  Основні етапи моніторингу :

1. Спостереження за низкою потенційних джерел (переодическое друковане видання, телеканал, радіостанція, блог, соцмережа і т.п);

2. Збереження знайденого матеріалу (фрагмент або повний текст, транскрипт ефірного мовлення, відео-або аудіозапис ефіру, ефірна довідка, статистичний звіт, дайджест);

3. Фільтрація і категоризація;

4. Аналіз відібраного матеріалу (за бажанням клієнта).